Vill du testa vår nya smak Blåbärscheesecake?
Idag lördag den 18 juli öppnar vi kl 15. Crepe O´hoj vagnen står nu nere i Björkö Hamn bredvid Glassboa och Seaside. Citronjuicen är också pressad till vår hemlagade Lemonade. Varmt välkomna!
Idag lördag den 18 juli öppnar vi kl 15. Crepe O´hoj vagnen står nu nere i Björkö Hamn bredvid Glassboa och Seaside. Citronjuicen är också pressad till vår hemlagade Lemonade. Varmt välkomna!
Sommaren är äntligen här och snart kommer vi att öppna vår söta foodtruck i Björkö hamn igen. Efter en lång vinter så längtar vi efter att träffa alla glada crepes älskare. Vi kommer som förra året att serverar rykande varma, söta och goda crepes. Välj bland färska jordgubbar, banan, hemlagad choklad- och kolasås! Kanske kommer […]