TACK ALLA FÖR EN FANTASTISK SOMMAR!!

Sommaren blev ju så varm & solig som vi alla önskar, och vi på Crepe O´hoj fick verkligen känna på hettan under några magiska dagar i juli. Men nu är det slut för Crepe O´hoj för detta året, dags att rulla ut ifrån favorithamnen och göra oss redo för vinter vilan! Än en gång, stort tack alla fina kunder som har besökt oss under sommaren, hopppas att vi ses nästa sommar 2022.

Crepe O´hoj !!

//Kerstin med besättning