Underbart när solen skiner på Crepe O´hoj vagnen! Posted 2020-07-21 Kerstin Laidlaw Jordgubbarna är rensade och chokladsåsen är kokad. Idag tisdag den 21/7 så öppnar vi kl 15. Varmt välkomna!