Idag lördag den 18 juli öppnar vi kl 15. Crepe O´hoj vagnen står nu nere i Björkö Hamn bredvid Glassboa och Seaside. Citronjuicen är också pressad till vår hemlagade Lemonade.
Varmt välkomna!
Idag lördag den 18 juli öppnar vi kl 15. Crepe O´hoj vagnen står nu nere i Björkö Hamn bredvid Glassboa och Seaside. Citronjuicen är också pressad till vår hemlagade Lemonade.
Varmt välkomna!