Banan & hemkokt chokladsås?
Har ni testat crepe’s med banan & hemkokt chokladsås?! 😋 Idag söndag 25/8 är det öppet mellan 15-18 – då har ni chansen 😊 varmt välkomna!//Kerstin
Har ni testat crepe’s med banan & hemkokt chokladsås?! 😋 Idag söndag 25/8 är det öppet mellan 15-18 – då har ni chansen 😊 varmt välkomna!//Kerstin
Nu skiner solen 🌞 & Crepe O’hoj är öppet till kl 20 ikväll 😊Varmt välkomna!!//Kerstin
Öppet till 20 ikväll Varmt välkomna //Kerstin
Stort tack alla som kom & köpte crepe’s på premiär helgen 🙏På fredag kl 16 öppnar jag igen.Varmt välkomna då!//Kerstin