Stort tack alla som kom & köpte crepe’s på premiär helgen 🙏
På fredag kl 16 öppnar jag igen.
Varmt välkomna då!
//Kerstin
Premiär helgen
Stort tack alla som kom & köpte crepe’s på premiär helgen 🙏
På fredag kl 16 öppnar jag igen.
Varmt välkomna då!
//Kerstin