Nu skiner solen & Crepe O’hoj är öppet
Nu skiner solen 🌞 & Crepe O’hoj är öppet till kl 20 ikväll 😊Varmt välkomna!!//Kerstin
Nu skiner solen 🌞 & Crepe O’hoj är öppet till kl 20 ikväll 😊Varmt välkomna!!//Kerstin
Öppet till 20 ikväll Varmt välkomna //Kerstin
Stort tack alla som kom & köpte crepe’s på premiär helgen 🙏På fredag kl 16 öppnar jag igen.Varmt välkomna då!//Kerstin